вторник, 23 декабря 2008 г.

Елхите:

Също:



Сега в Сибир много китайци:

9 комментариев:

  1. В България все повече наблягаме на (предпочитаме) изкуствените елхи за да не бъдат сечени естествените.

    Между другото утре е Бъдни вечер... вечерта преди рождението на Исус, сигурно има някакво друго име на руски. Доста хора си отиват по родните места или пък просто са заети с най-различни приготовления и дейности. Събират ни се доста дни почивка което е добре :) Всъщност вашата Коледа май е по-друго време? По стар календар?

    Поздрави!

    ОтветитьУдалить
  2. Благодаря. Да, тук Коледа е по-стар календар, 25 декември нося името "католическое Рождество".
    Но празнува на Коледа само верующи хората (10-15%), най главният празник от комунистическото време е Нова Година.

    ОтветитьУдалить
  3. Като младеж аз ставих член на простестанти, ние празнувахме на Коледа два пъти: 25 декември с немците и 7 януари с руснаците:-)

    ОтветитьУдалить
  4. Сега в Сибир [има; живеят; са се заселили] много китайци

    ОтветитьУдалить
  5. Значи все пак при вас е по–добре от колкото в Китай щом има толкова китайци.
    А за елхите и аз не съм съгласен да се изсичат, ние тука в Лондон си купихме елха в саксия,жива и след празниците ще я изнесем на двора и може да я посадим и ли да я сложим в по голяма саксия и така до следващата Коледа:)))

    ОтветитьУдалить
  6. Хинкофф, тук се изсичат много тайга без всеки Коледа:-)
    Китайците са тихи и почти незабележителни.

    ОтветитьУдалить
  7. Това е изненада за мен, аз самият съм протестант :) Честито Рождество Христово :)

    ОтветитьУдалить